3 Ağustos 2014 Pazar

SENEYE KALAN UMUTLAR

Aslında 12 sınıf gayet iyi başlamıştı motivasyon had safa da falandı.11.sınıfta da dershaneye gittiğime göre başarmalıydım artık.yapılan netler 65 ile başladı sonra yavaş yavaş arttı. 70 , 75 , 85 , 90 hatta 100'ü bile buldu o kahrolası netler :). Okuldaki çalışmalarda gayet iyi giderken ne oldu bilmem YGS birden berbat bir hal aldı ve tabi iyi bir sonuç geçmedi elime. Eee tabi 6-7 ay boyunca YGS çalışan ben LYS den sonuç beklemenin faydasız olduğunun farkındaydım ama kalan 2 ayda yer yer boşlasam da yine çalıştım ve 35404 sıralamayla sonuçlandırdım bu yılı. İdealleri olan ben sadece hukuk yazdım ve iki puanla hukuk kaçtı.Düşündüğünüz gibi ek yerleştirme ihtimali var yok değil tabi ama gerek ailem gerek dershanedeki hocalar (dershane FEM bu arada :D) ve tabi ki arkadaşlarımın gazıyla ek yerleştirmeyle Erzincan'a gideceğime bir sene daha hazırlanır İÜHF(İstanbul Ü. Hukuk Fakültesi) kazanırım moduna girip ek yerleştirme yapmamaya karar verdim.İyi mi yaptım yoksa kötümü bunu seneye bu zamanlar anlayacağım.Peki şimdiki planım ne.
1)Okul olmadığı için hem okul sınavlarına hazırlık hemde yol (yol öyle bir yol ki Sultanbeyli-Alemdar) sıkıntım olmadığı için daha fazla sınava odaklanmak.
2)Azami miktarda teknolojiyle (telefon-bilgisayar[tv zaten izlemiyorum]) ilişkiyi kesmek.
3)Eda'nın(İşbu parantezde ki "Kİ OKULDAN BİR ARKADAŞTIR" yazısı "Kİ BENİM BİRİCİK KANKAM VE SINAV YOLDAŞIMDIR" şeklinde düzeltilmiştir.) planına göre arada sırada kütüphaneye giderek ders çalışmak :D.
He bu söylediklerimin ne kadarı gerçekleşir yaşayıp göreceğiz.
Çalışmaları aktarmaya devam ederim.

2 yorum: